torsdag 22 oktober 2009

Växer så det knakar

Vi stötte på en jättesöt hund på vägen från Flisans förskola, hur söt som helst - liten, lurvig och glad. Det var visst en blandras mellan lhasa-apso och schnauzer.
Jag kommer alltmer på mig själv med att saknar känslan av att ha hund. Och ja..jag vet, i dagsläget skulle jag inte ha tid att fostra och ge uppmärksamhet åt en till...men dom är ju så keliga.

Jag var på barnavårdscentralen och vägde William, som nu gått upp till 6155 gram och blivit 64,5 cm lång...jepp, han håller envist fast om taget två snäpp över medel på tillväxtkurvan.
Passade även på att väga Felicia, som nu väger hela 22,4 kg.
Det kunde man inte tro om henne när hon kom ut: 2900 g spinkfia.

1 kommentar:

  1. Hej! Tack för din kommentar. Har flyttat bloggen till http://snostjarna.blogg.se Visst finns det chans att få en blogg pimpad, dock kan det ta sin lilla tid innan den blir klar då jag har mycket med arbete samt vardag just nu.

    SvaraRadera

Välkommen åter !

Kram
H