lördag 3 oktober 2009

Projekt X

Kreativiteten flödar när man har minst tid att utveckla den...
Visst är det så ?
När jag väntade Felicia började det redan när hon låg i magen, till historien hör att jag blev sjukskriven p.g.a av foglossning redan när jag var gravid i 4 månaden...
Hah, inte konstigt att jag blev rastlös...

Kommer ihåg att jag hade fler projekt på G än fingrar på händerna. Tror att jag började inreda barnkammaren redan innan femte månaden, hohoho...
Skillnaden nu, när jag är mammaledig med William, är att jag vant mig mer vid tanken att prioritera ned mig själv och min att-göra-lista, att sänka kraven på mig själv.
Jag har lyckats gå från list-nazist till en ganska laidback ta-dagen-som-den-kommer-person.

Det är rätt så befriande när jag tänker efter...och rätt som det är får jag panik igen och måste pyssla, städa, inreda, förändra...håll i hatten, för här kommer jag rusandes !
Välkommen till min värld

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen åter !

Kram
H