söndag 24 januari 2010

Vissen

Har en extremt dålig dag, eller egentligen dålig kväll...urk!
Sväris ville "låna" Flisan tills imorn, vilket fick mig att föreslå bio och eventuellt middag till min trögfattade hälft. Såg liksom fram emot det och bad honom kolla upp vilka eventuella filmer vi kunde se. När jag frågade i förmiddags lät han så otroligt anti, och sa att det inte fanns några bra filmer alls, så jag tappade lusten.
Väl hemma talade han om Knossos och frågade om de inte hade hämtmat och talade dessutom om nån film vi inte sett på dvd, vilket fick mig att tro att han gjort planer - kul!
Men ack vad jag bedrog mig...Knossosfrågan var visst bara tagen ur luften och stället har dessutom lagts ned...när jag föreslog Mykonos på samma gata blev han helt paff, vad är det med män egentligen...hur kan de vara så totalt clueless ???
Att jag ens bryr mig...tröttnar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen åter !

Kram
H