torsdag 21 januari 2010

På G !

Började träna för någon vecka sen, men har mest kört yoga och lite mer stillsamma pass (med undantag för spinning). Testade på Strike, ett boxningsinspirerat pass förra veckan som var både jobbigt och kul. Instruktören var en ca 45 bast, 160 cm lång kompakt träningsnazist. Var det någon som inte gav allt, fick de genast höra hennes rytande stämma eka över salen. Lustigt nog pressar man sig längre när någon skiker på en.
Ikväll testade jag på Functional moves och förväntade mig något i stil med yoga, men hade förhoppningarna på något rörligare...jag kan säga att jag fick så teg!
Det var armhävningar i kombinationer mot brädan, vikter i kombo med benutfall m.m Skönt som f*n efter, äntligen känns det att jag gjort nåt nyttigt. Är grymt peppad efter kvällens träningspass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen åter !

Kram
H